first look

Friday 20 May 2011

Bahagianye Saya Bila Awak Selalu Senyum....


Malam2 nie terase nak layan perasaan japp.. Haha!! Korg nak layan entry aku nie layan la.. Xnk xpe.. Aku xpakse.. Semua org mesti pernah rase syg kt seseorg kan.. Mcm aku pon xtaw la.. Ape aku ase..huhu

Tak mungkin aku dah tersayang dia.. Ohh!!no... Sedangkan dy dh ade ..... Jujur aku rase happy bila dgn dia.. Dia sekepale betul dengan aku.. Happy sgt bila dy ade.. Dan terasa sunyi kalau dy xade.. Dy la selalu teman aku sejak ini..hoho.. Tak taw la cmne kalau tibe2 dy xmsg aku sehari.. Mesti sunyi..Yang penting mama aku pn cakap dy ok.. But, pengalaman banyak da mengajar aku... Aku xmau terkena
lagi.. Mcm mama aku selalu cakap.. Perasaan syg bila2 akn datang dan kita berhak utk syg sseorang.. Tapi xsemestinye org yang kita syg tu kita akan memilikinya.. Sbb tu org selalu cakap "ade jodoh x kemane" So,xperlu lah nak takot kan.. Dan bila kita dh bersedia utk syg seseorg kita juga kena bersedia utk berduka satu hari nti...

Sebab bagi aku, yang couple pon xbermaksud menjadi hak milik 100%.. Bayangkan la.. Org yang kawin pon boleh bercerai apetah lagi org couple.. Tapi jangan marah seseorg bila dia mengatakan yang dia syg kita.. Sbb perasaan datang tanpa dijangka.. Tak semua perasaan syg harus dibalas dengan menjalinkan perhubungan.. Pandai kita cmne nak mengatasinya....

Aku pon xtaw la ape yang ade dlm otak aku nie.. Ape yang aku rase sekarang.. Ape yang aku kena buat.. Juz biakan mase yang tentukan.. Itu lebih baik kan..

Selain tu, aku happy bila tgk org lain happy.. Especially org yang aku syg.. Mcm kwn2 aku.. Bagi aku, tgk korg happy aku pon rase happy tu.. Yang penting kita taw ape yang kita nak and tidak terlalu mengharap pada sesuatu yang belum pasti.. Banyak lagi yang perlu dicapai....
Pesanan org nie yang aku akn ingat sampai bile2.. "If you nak cpl dgn someone 1ari ni, jgn cpt cair k, knal hati budi n u pk terbaik untk u.. Yg penting jgn lupe i da la nnt.."(kalau org yang cakap nie bace xtaw la dy engat lagi or x..)
But, don't u worry.. I xkn lupe you...hehe:') Tengs cz make me always happy....

p/s yang penting lukisan yang aku lukis tu sendiri taw.. tengs pada org yang install bende tu :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...