first look

Saturday 30 April 2011

Sumpah Aku Tak Tipu... Sedapnye Dapat Jilat....!! Tak Puas!!! Saya Mahu Lagi....!

Ohh.. Soo delicious..!! Tak dapat aku nak gambarkan nikmat bile aku dapat jilat tdi.. Dengan kesedapan yang aku rase.. Ohh.. Tidak terkata... Dalam keadaan cuace2 cm nie.. Memang terase nikmat bile jilat tdi.. Bila je meleleh.. Aku jilat.. AHhhh!! sedap...... Hampir 2bln aku tahan... And tadi terlepas rase sangap bila dapat.............
Beli Cornetto Strawberry Kisses.. Sedap!!!! (Macam mimpi dipetang hari) :')


Bayangkan bila beli Cornetto Strawberry Kisses nie dengan berbekalkan duit yang diberi oleh mama (padehal murah je pon.. 2hinggit lbeh je kot).. Aku pergi kedai kemundian membelinye.. After that, aku makan dengan penuh selera.. Menjilat ais krim tu dengan penuh nikmat (Ape la yg aku merepek nie.. Layan jela..)... Korg patut beli dan rase cmne nikmatnye (Wahh!!promote aiskrim pulak)...

Yg sbelah tu is Cornetto Show Your Love yang pernah famous satu ketika dlu (Siap ade drama lgi 'Inikah Cinta')... Nie pon aku minat jugak.. Nie, kalau org bagi aku gn percume... Aku syg org tu 1000x lah!!hahaha...(Banyakk nye..1000x)

Pape pon hari akan menjadi ceria bila dapat makan Cornetto Strawberry nie!! Rase nak beli lagi 10.. Baru puas!!(Tamak betol!!) Hah!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...