first look

Wednesday 18 May 2011

Result Sudah Keluar Maa!! Ape Kau Dapat???


Hey!! Actually aku tengah bosan nie.. Xade keje.. Bos aku pon bz je kan.. So aku pon tibe2 dapat ilahm nak buat entry nie..
Isnin lepas (16mei) hari ape?? Hari guru.. hahaha!! Memang la.. Tapi untuk student2 poly adelah tarikh keramat dimana result kami semua keluar.. Lame gile aku tunggu nak cek result aku.. Sistem la masalah!! Tengah tunggu kptsan aku takot gak.. Tapi aku yakin dgn useha yang aku buat..

Study weii.. Xtido taw.. Sampai 2,3 pagi aku stdy.. Tapi pas tu tido laa... Tak puas study kt umah.. Aku sanggup datang poly study.. Iyela.. Aku dok umah gn family.. Mmber2 aku sume dok kamsis kt poly tu.. So aku pegi la stdy kt poly.. Bosan library kt poly.. Kiteorg pegi kt library S.Alam.. But...
TUTUP!!! Arghh!!tension.. Mase nie la nak tutup.. Pas tu kiteorg study kt tasik s.alam.. Haha..Tak lame pon.. Dalam 15minit.. Aku ajak mmber2 aku choww.. Panas doll.. Last2 pegi kfc xtream park.. Study sane.. Hahaa!! Then, ada satu hari tu aku n mmber aku sampai pergi study kat Library Negara woww!! Kat kl tu ha.. hahah!! tapi.. Alhamdulillah.. Dengan semua usaha dan doa aku hari2.. Aku perolehi keputusan seperti ini....


Bagi yang nampak brape rsult aku tu nmpak la.. Yang xnmpak nasib la... Bukan untuk dibanggakan.. Tapi ini bukti useha aku!!Alhamdulillah.. Aku syukur gilee... Aku pon bagi taw mama n abah aku.. Happy dyorg sambil katekan tahniah... Tapi sayang.. Aku xsampai 3.5.. Aku teringin nak dapat akj (anugerah ketua jabatan) but, so ka la.. Maybe bukan rezeki aku.. Tapi agak kecewa laa.. Sbb target aku 3.5 keatas.. Asal laa aku xdapat.. Maybe mase tu ade down sikit.. Ade sikit problem.. Kalau x, mesti aku dapat.. But, aku redha je.. Ini useha aku dan ini juga keputusan yang aku perolehi... Aku bersyukurrr sangat2!!


Next sem aku akan cuba dapatkan... Insyaallah.. Dan kepada mmber2 aku.. Gud luck dengan keputusan korg ok.. Tahniah pade yang berjaya dan yang tidak berjaya jangan lahh berduka.. Sbb itu useha yang korg buatt.. So terima je takdir semua ini ok.. Now, xsaba nak tunggu sem depann!!!!:') Yehh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...