first look

Monday 23 May 2011

For You.. Juz Only You!! You Foreva!! And No Others...


Ohh!! Macam buruk la pulak.. But, So k.. I buat dgn penuh ksh syg nie dear!! haha :') Only you Foreva.. Mendalam maksudnye.. Tapi apehal la yang pagi2 nie aku jiwang2 pulak kan.. huhu!! Bosan xade keje.. And tibe2 teringat kat awk.. Terus idea tibe2 datang untuk membuat entry nie.. hoho... Tapi... Kalau org lain xnk bace pon xpe... Janji you bace.. haha ^,^

Since I kenal you.. I happy sangat.. Even you... Emm... but I already accpt all of this.. Saya percaya dengan jodoh yang Allah telah tetapkan.. Ade jodoh xkemane kan... Tapi jika kita dah syg and perlukan org itu, kita kena mempertahankannye sbb mungkin dia adelah jodoh kita... Rite ?

But xsemua org yang kita syg kita akan memilikinye.. You... You must rmmber.. One day you must make a choice.. At that time I hope you make a rite choice for your life.. Seriously I happy with you... And hope foreva I happy with you.. You always close wit me.. You pandai amek hati I.. Selalu buat I gelak everytime went wit you.. I don't know how if one day you leave me alone.. Plizz!! don't do that.. I just want you.. and only you... I juz want you know.. Kita dah teruskan this relation.. Tapi engat satu je.. dlm relation kite nie kite akan lalui mcm2 dugaan nti.. Bcoz kite xsame mcm org lain punya relation.. And setiap problm or dugaan yang datang kt ubgn kite.. I really hope you sentiase bersaba, kuat and jangan mengalah.. Plizz do that if you really love me.. Wlau ape pn terjadi.. I always wit you and I want you also always wit me...

This yang kita sentiase perlu pegang.. Jujur, Setia, Berterus-terang, Share everything suka, sedeh, masalah same2.. Okey!!! I always remmember my promise.. Wait for you until we getting marriage.. Memang awal lagi.. But,4 or 5years xlame kan.. Mase berlalu sekejap.. Wlau cmne sibuk skali pon I akan sentiase dekat dengan you even teman you juz dlm fon je.. Hehe!! Nanti jumpe mama lagi jgn segan2 okey ;p

Ape2 yang terjadi same2 kita tanggung ok sygg.. I xkn tngalkan you and you jgn tngalkan I.. Pertahankan ape yang kita ade.. I just want you the last guy that I love.. I alwayss need you!!! Tengs make me happy and always wit me...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...