first look

Thursday 30 June 2011

What I Should Give For Someone Really Special in My Life. Any Suggestion ?


Harinya makin tiba.. beberapa jam je lagi untuk sampai detik 12mlm dan mulalah bulan baru untuk 2011 ini.. Gud bye JUNE!! Welcome July !. Every 1st July adelah satu tarikh yg paling penting untuk di celebrate and untuk di ingat.. Tak kan ku lupekan sampai bile2... Saya nak kali ni 1july adelah satu hari yang akan org tu engat sampai bile2.. Dan hari yang paling istimewa buat org yang special itu.. Siapakah dia ??

Ciri2 org itu.. Dia seorang yang baik sangat.. Selalu memahami keadaan saya.. Selalu memenuhi permintaan saya (tapi ade juga yang saya minx xdapat).. Selalu ada bersama saya dan tidak pernah biarkan saya sorg2.. Menjaga saya dengan penuh kasih sayang yang iklas.. Yang penting tak pernah sesekali pun dia curang !haha...
Selalu supprt saya when I down. Bagi semangat and bimbingan serta selalu bagi nasihat yang membangun...  Saya syg dia sangat2. Saya hargai sangat2 pengorbanan and jasa org tu untuk saya.. Tapi saya xtaw nak bagi hadiah ape tuk smone yang special ini.. Any suggestion from u guys ? Hurmm.. Ohh. Nak taw x sapa yang org special yang saya maksudkan.... Org tu ialah my MAMA!! HAPPY BIRTHDAY TO U !

Mama I punye bfday laa... 1st july.. Esok taw! but, xprepare pape pun lagi.. I think I just nak beli kek from secret recipe tu je.. Coz my mum suke carrot cake kt situ... But tu mcm x speciall la pulak kan. Coz after makan and kek tu pun habis.. so cm xade memory la pulak.. Nak beli hand beg . Hmm my mum tu da mcm2 ade koleksi handbeg.. Sampai da xmuat almari tu.. Kasut ? Hari tu baru je dye beli kasut.. Adoii.. I've no idea laaa....

Agk2 nye la kn if I buat one entry special for my mum pun okey gak kan.. But, mcm nti org ckp I ni menunjuk2 la pulak.. Bak kata my friend sorg ni.. U post kt blog tu satu dunia boleh bace ok. Huhu.. Dalam maksud dye bagi aku.. So, what should I give for my mum?? Ape laa hadiah yg sesuai eaa.. Hmm.. Akan dipikirkan selagi ade mase ini...

Iloveyou so much mama!! You the only one mama I have.. Foreva and eva.... Tengs for everything. HAPPY BIRTHDAY. May Allah bless you.. Always happy wit our family and smile always... Sayang mama!
(terwish awal pulak)hikhik :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...