first look

Thursday 5 May 2011

Ohh!! You Manyak Cantik.. Manyak Sexy!! You sudah Kawin belum?? Ohh!!Gatal Gile Vavi


Aku xtaw la asal aku ase bengang sangat dgn pak cik (org sblah kdai aku kje nieh!!) Apesal la pak cik gatal... Meluat taw saya kat sini dengar.. Rase nak je pegi ku pakcik nasihat pakcik biar sedar diri tu sikit!! Aku yang kt dalam kedai nie menahan bengang.. Aku pulak yang rase malu.. Apesal lak aku malu? Ntah lah!! Maybe sebab perangai pak cik tu... Aku dh bnyak kali usha pak cik tu..(bukan aku usha nak menggatal tapi usha xpuas hati...) Aku pk dy tu pak cik je.. Lagi tua dari aku.. So,aku still hormat kat pakcik tu.. But, xtaw la sampai bile.....

Sudah two days...Aku tahan geram aku kat pakcik nie.. Boleh dikatekan pakcik nie gatal, bangga, budjet, dan sewaktu dengannya.... Aku xtaw la... Kalau anak pak cik tahu perangai pakcik cm tu
msti dy malu... Aku nie yang tgh khusyuk siapkan module nak pergi sabah nti boleh terdengar pak cik nie cakap gn satu amoi nie... Mcm nie ayat dyorg....

pak cik: hey!! You manyak lawa ooo... Manyak cun... Manyak sexy... You sudah kawin belom???
amoi: Mana ada la.. I biase2 je... You jangan pandang I macam tu ma... I malu....
pakcik: mana ada orang dekat sini ma... You jangan malu2...(pakcik nie buta ape aku dlm kedai nieh!!)
amoi: I mau pergi da... Sudah lambat....bla...bla..bla...(ade la lagi dyorg cakap..aku ingat yg nie je)

Ape comment korg tentang pakcik nie?? Tu baru dy menggatal je.. Belum lagi time dy bangga diri.. Macam2 dy cakap.. Even dy bukan cakap gn aku, aku yang mnyampah dgr dy bangga diri tu!! Jangan nak bangga sangat lah!! Ingat Allah tu yg bagi sume tu!! Lepas tu tadi kedai pakcik nie dy ubahsuai barang2 dy.. Dh la bising satu hal.. Lepas tu aku dgr dy ckp gn staff dy.. "Belah kanan nie I nak awek2 yang lawa2 je duduk.. Yang kiri nie pompuan yang buruk2".. Ohhh!! What the..... Pak cik nieh!! Kau dh la pakcik.. Jangan la sampai aku labelkan pakcik Orang Tua Miang!! 


Pakcik xpayah la nak bangga sangat nak cite pasal account and marketing.. Aku budak Marketing lah!! Aku budak account!! Jangan nak tipu orang!! Aku ade nak je msuk campur mase dy cakap pasal account dgn staff dy!! Salah taw x pakcik explain kt staff pakcik.. But xape la.. Company pakcik!! Xade kne mngena gn aku...


Tolong lah malu sikit dengan orang2 sekeliling... Pakcik dh lah ade busnes... Orang patutnye hormat pakcik... Tapi kalau perangai pakcik cm harammm!! Sape nak hormat oii!! Pakcik wt la cara pakcik da la.. Bagi aku nie focus buat kerja aku... Dh la gelak kuat gile vavi macam la 1floor nie pakcik yang punye!! Nasib baik la bos aku xmcm tu!!
Tak pasal2 aku dapat dose rinie!! HEHhh!! Pakcik punye pasal lah nie!! Tolong lah jangan kacau aku nak siapkan kerja aku  nieh!! Gelak pakcik tu cover sikit!!!!!! Taubat lah pakcik oii...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...