first look

Wednesday 30 March 2011

First Impression

Hye.. Saye Aimie.. Nie first time buat blog.. Urm.. Name AimieJAY tu adelah name gabunagn saya dan abah saya.. Abah saya dikenali sbgai Jay dikalangan kwn2nye.. Actually saye xpandai pon  bab2 nie.. Saya tertarik buat blog nie pn sbb saya tgk blog kwn saya.. Saya jenis yg suke kongsi cerita.. So dgn adanye blog nie boleh la saya kongsi2 cerita.. Blog saya nie xla lawa n xsehebat blog korg yg da lme berkecimpung dlm dunia blog.. Banyak saya kne belajar lgi kn..




So sape2 yg sudi bantu la saya tuk saya upgrade kn blog saya nie supaya lebih menarik.. Followers pon xrmai (tak ade lgi pon sebenarnye).. Biase la.. Baru2 lgi.. Mcm korg mase mule2 dlu jugak kn.. hehe.. Tengs coz sudi tgk blog saya yg baru n agak tidak beberapa menarik.. but its better dari xade kn.. So,itu saje la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...